ADAU Karyera Mərkəzi
AZ
AZ RU EN

“Marketinq üzrə təcrübəçi”

Bakı

İqtisadiyyat

PAŞA Sığorta öz istedadına və işgüzarlığına güvənən namizədləri “Marketinq üzrə təcrübəçi” vakansiyasına müraciət etməyə dəvət edir.
Göstərilən öhdəliklər üçün “Mən bacararam!” deyə düşünürsünsə, gecikmədən müraciət et.

Təcrübə proqramı

Şəmkir

-

Zəyəm Texnologiyalar Parkı Azərbaycan Dövlət Aqrar Universitetinin (ADAU) Maşın mühəndisliyi və Aqromühəndislik ixtisasını bitirmiş Gəncə-Qazax bölgəsindən olan məzunları Təcrübə proqramına dəvət edir

Bank Respublika Aqro və mikrokreditlər üzrə mütəxəssis

Şəki, Oğuz və Qəbələ

İqtisadiyyat

Sizə nə təklif edirik?
•Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
•Müvəffəqiyyətli karyera üçün Sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
•Bank sektorunda karyera qurmaq/inkişaf etdirmək təşəbbüslərinizi gerçəkləşdirmək imkanları;
•Bank Respublikanın peşəkar komandasının bir üzvü olmaq imkanı;
•Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı.

AMORIS MMC

Qusar

Aqronomluq

AMORİS MMC 2009 – cu ildə yaradılmışdır.Şirkət kənd təsərrüfatının bir qolu olan bağçılıq və meyvəçiliklə məşğuldur. Amoris MMC-nin Qusar, Xaçmaz, Ağsu, Şamaxı, Lənkəran Cəlilabad və həmçinin Zirə qəsəbəsində proyektləri vardır.
Şirkətimizin əsas hədəfi İnkişaf etmiş ölkələrin modern bağçılıq sistemini Azərbaycanda yaratmaqdan ibarətdir.

MORİS MMC Aqronomluq,Bitki mühafizəsi, Aqromühəndislik ixtisasının məzunlarını Qusar rayonuna intensiv modern bağçılıqda işə dəvət edir.

"Azərbaycan Beynəlxalq Bankı - Rəqəmsal maarifləndirmə" təcrübə proqramına start verir

Ağstafa

İqtisadiyyat

ABB-dən iş təcrübəsi olmayan gənclər üçün əla fürsət!
"Azərbaycan Beynəlxalq Bankı - Rəqəmsal maarifləndirmə" təcrübə proqramına start verir!
Həmişə özündən söz açan layihələr təqdim edən və ictimaiyyət üçün daim bütün gücünü səfərbər edən Bankımız yaşı 18-dən 25-ə qədər (Ali və ya orta ixtisas təhsili alan tələbələr və ali və ya orta ixtisas təhsilini bitirmiş gənclər) olan və aşağıda sadalanan keyfiyyətlərə malik olan hər kəsi yeni təcrübə
proqramında iştirak etməyə dəvət edir.

Ferrero PSA şirkəti ilə Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti Texniki Sertifikat Proqramı (TSP) adlı layihəsinə start verir.

Gəncə şəhəri

Aqronomluq

İtaliyanın tanınmış şokolad brendi olan Ferrero PSA şirkəti ilə Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti Texniki Sertifikat Proqramı (TSP) adlı layihəsinə start verir.
PSA və ADAU ilə əməkdaşlıq əlaqələrinə əsasən təlim proqramının məqsədi fındıq bitkisi haqqında həm nəzəri, həm praktik bilikləri Aqronomluq ixtisasının tələbələrinə öyrədilməsinin həyata keçirilməsidir.
Tərəfdaşlar 16-17 Oktyabr tarixlərindən dekabrın ortalarına qədər davam edəcək beş həftə sonundan ibarət 10 günlük TSP adlı təlim proqramına başlayacaqlar.
İlk iki sessiya Gəncədə, ADAU -nun binasında keçiriləcək.Dərslər əsasən nəzəri olacaq.Dərslər azərbaycanlı aparıcılar, PSA aqronomları , Zaqatala , Qubadakı Regional Tədqiqat İnstitutları və Ferrero aqronomları tərəfindən təqdim olunacaq.Növbəti üç sessiya Quba, Qəbələ və Zaqatalada təşkil olunacaq.Rayonlara səyahətdə nəqliyyat, qidalanma və gecələmə şirkət tərəfindən təşkil olunacaqdır. Tərəfdaşlar, onlayn sessiyalara və sahə ziyarətlərinə 15 iştirakçının cəlb edilməsini nəzərdə tuturlar. Lakin bu təlimə maraqlı olan nəfərlər də dərslərdə iştirak edə bilərlər.

Azərbaycan Beynəlxalq Bank (Gəncə şəhəri) Təcrübə proqramı elan edir

Gəncə şəhəri

İqtisadiyyat

Azərbaycan Beynəlxalq Bank Təcrübə proqramı elan edir
Təcrübə proqramında iştirak edəcək iqtisadiyyat və iqtisadiyyat yönümlü ixtisasın məzunları Cv-lərini karyera@adau.edu.az ünvanına mövzu hissəsinə "ABB" yazaraq göndərə bilərlər

'' AzEduNet MMC "Gəncə, Mingəçevir və Quba rayonlarında Texniki Dəstək üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyası üzrə çalışmaq istəyən namizədləri axtarır.

Gəncə, Mingəçevir və Quba

-

Vəzifə təlimatları:
- İnformasiya və kommunikasiya texnologiyaları (İKT) avadanlıqların proqram və aparat təminatı üzrə texniki xidmətin göstərilməsi;
- İKT avadanlıqların işlək vəziyyətin qorunması üçün monitoringin, diaqnostikanın və profilaktik işlərin aparılması;
- Yeni İKT avadanlıqların quraşdırılması, sazlanması və qeydiyyatı;
- İKT avadanlığın sıradan çıxmış hissələrin qeydiyyatı və dəyişdirilməsi;
- Lokal şəbəkənin işlək vəziyyətdə saxlanılması üçün monitoringi, diaqnostikası, profilaktik işlərin aparılması və sazlanması;
- Daxil olmuş müraciətlərin və tapşırıqların iş emalı üçün nəzərdə tutulmuş Əməliyyat Sistemində qeydiyyatı və müştərilərlə müqavilədə razılaşdırılmış vaxta uyğun icrası;
- Şirkətdə iş emalı üçün nəzərdə tutulmuş Əməliyyat Sistemində müştərilərdən gələn müraciətlərin və iş icrasına uygun müşahidə edilmiş nasazlıqların qeydiyyatı;
- Şirkətdə iş emalı üçün nəzərdə tutulmuş Əməliyyat Sistemində (OTRS) görülmüş işlərin qeydiyyatı;
- Mütəmadi olaraq gün ərzində iş emalı üçün nəzərdə tutulmuş Əməliyyat Sistemi və korporativ Mail qutusunu izləmək, reaksiya vermək və iş icrasını müraciyətlərə əsasən planlaşdırılmaq;
- Görülən işlərin təhvil-təslimi, aktlaşdırılması, mal-materialın dövriyyəsinin dəstəklənməsini və iş emalın əməliyyat Sistemində əks olunması;

Aqrar Sığorta Fondu ödənişsiz könüllü layihəsi

Bakı

-

Könüllü layihənin sonunda ən pis halda sertifikat və xasiyyətnamə, ən yaxşı halda namizədin iş keyfiyyətlərinə uyğun olaraq işlə təmin olunma məsələsinə baxıla bilər.Maraqlanan şəxslər öz Cv-lərini karyera@adau.edu.az ünvanına " ASF Könüllü " başlığı altında göndərə bilərlər

MediClub klinikasına əczaçı tələb olunur

Bakı

-

İş haqqında məlumat:
• Müştərinin sifarişinin vaxtında və dəqiq yerinə yetirilməsi
• Aptekə alınan malların tərkiblərinə uyğun tələb olunan qaydada qorunub saxlanılması, yerləşdirilməsi

Aqronom

Qusar rayonu

-

İş barədə məlumat

• Aqrotexniki tədbirlərin görülməsi, istehsal olunan məhsulun həcminin artırılması və keyfiyyətinin yüksəldilməsi, xəstəliklər və zərərvericilərlə qarşı mübarizənin aparılması üçün ilkin bilik və təcrübəyə malik olmaq.
• Məsulliyyətli, intizamlı və stress vəziyyətinə davamlı, komandada işləmək xasiyyətinə malik bacarığı.

Project Assistant

FAO Partnership and Liaison Office in Azerbaijan.

-

Tasks and responsibilities

Coordinate implementation of all project activities according to the approved work plan and ensure proper follow-up;
Enable and support the effective communication between project core team, Technical Support team and project counterparts, establishing necessary coordination mechanisms;
Support effective coordination between relevant government agencies and other stakeholders;
Support the collaboration and communication between the project’s national stakeholders and project technical team and possible regional/international partners;
Following the annual and quarterly work plans, provide administrative support for the arrangements for workshops, trainings, seminars, field missions and recruitment of national and international consultants;
Carry out necessary arrangements and coordination needs to support field missions;
Support the development of the PR strategy for the project; assist with the preparation of visibility materials and communication materials by providing necessary inputs and information that will be used in outreach and mass media campaigns;
Provide assistance to all project staff and consultants;
Support the preparation of progress reports by providing relevant information and documents;
Support the overall monitoring of programme through providing necessary inputs on a regular basis;
Support the promotion of the project and its outputs and findings on national and international platforms;
Prepare draft minutes of meetings, share them and finalize them through collecting inputs in a timely manner;
Carry out any other activities relevant to the project as required.

Daxili audit xidməti şöbəsinin mütəxəssisi

“Aqrar Tədarük və Təchizat" Açıq Səhmdar Cəmiyyəti

-

Vəzifə öhdəlikləri
- Daxili audit planına əsasən auditin həyata keçirilməsində iştirak;
- Daxili audit proseslərinin müvafiq qanunvericiliyə, prosedur və qaydalara uyğun olmasının təmin ediməsi;
- Aparılmış yoxlamaların nəticələri, aşkar edilmiş yeni risklər, nöqsan və çatışmazlıqlar, onların aradan qaldırılması barədə vaxtında birbaşa rəhbərinin məlumatlandırılması və prosesin müvafiq qaydada sənədləşdirilməsi;
- Mühasibat uçotu və hesabat sisteminin adekvatlığının təhlili, qiymətləndirilməsi və audit prosedurlarının yerinə yetirilməsi;
- Cəmiyyətin daxili nəzarət sistemləri, prosedurları və qaydalarının uyğunluğu, effektivliyi, səmərəliliyinin yoxlanılması, qiymətləndirilməsi və aşağı səviyyəli mürəkkəblik statusuna malik, sadə mühakiməli audit prosedurlarının yerinə yetirilməsi;
- Risklərin qiymətləndirilməsi metodologiyası və risklərin idarə edilməsində prosedurların tətbiqinin və effektivliyinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi;
- Biznes proseslərin təhlili, qiymətləndirilməsi və aşağı səviyyəli mürəkkəblik statusuna malik məsələlərin həlli, optimallaşdırma ilə bağlı təkliflərin verilməsi;
- Bütün növ iş sənədlərinin qorunub saxlanılmasının təmin edilməsi;
- Birbaşa rəhbərinin digər tapşırıqlarını yerinə yetirmək.

Büdcə, hesabatlılıq və proqnozlaşdırma şöbəsinin baş mütəxəssisi

“Aqrar Tədarük və Təchizat" Açıq Səhmdar Cəmiyyəti

-

Vəzifə öhdəlikləri:
- Aylıq, Rüblük, İllik maliyyə hesabatlarının (Maliyyə Vəziyyəti Haqqında Hesabat, Mənfəət / Zərər Hesabatı, Pul Vəsaitlərinin Hərəkəti Haqqında Hesabat) hazırlanması;
- Şirkət büdcəsinin formalaşdırılması, tətbiqi və yoxlanılması;
- Maliyyə göstəricilərinin hesablanması və təhlili;
- Hesabatlar əsasında maliyyə analizlərinin aparılması və maliyyə təkliflərinin verilməsi;
- Şirkətin hesabatlılıq sisteminin dəqiqliyinin və dolğunluğunun təmin edilməsində iştirak;
- Hesabatların tərtib edilməsi üçün istifadə edilən əməliyyat sistemi və digər rəqəmsal məlumat mənbələrinin dolğunluğunun və düzgünlüyünün təmin edilməsi;
- Şirkət rəhbərliyinə, habelə digər struktur bölmələrə aylıq, rüblük və.s hesabatların daxili qaydalarla razılaşdırılmış müddətdə təqdim edilməsi;
- Kənar audit yoxlama prosesində iştirak edilməsi və yoxlama üçün hesabatların, açıqlamaların tərtib və təqdim edilməsi;
- Rəhbərlik və digər stukturlar tərəfindən birdəfəlik hesabatlarla bağlı sorğuların vaxtında cavablandırılması;
- IFRS qaydalarında olan dəyişikliklərin öyrənilməsi və tətbiqi.

National Training and AI Development specialist

FAO Partnership and Liaison Office in Azerbaijan

-

Tasks and responsibilities:
The Training and AI Development Specialist shall perform the following tasks jointly or in close cooperation with his colleague(s) and under the supervision of the director of the Goygol Breeding Centre:
Support the international consultants in organizing and conducting AI technicians training according to the international consultants TOR;
Attend the AI training conducted by the international consultants and learning their approach and methodology;
Conduct refresher training for AI technicians based on the available training materials, programs and manual prepared by FAO international experts;
Following the courses conducted by the international consultants, conduct courses for technicians that have had no previous experience in AI according to the program that has already been designed for this purpose;
Issue certificates to those technicians that have successfully completed the courses and that have worked in the field for three months with good results (criteria to be developed);
Provide regular training and guidance to AI technicians in the field (workshops at the regional centers, guidance during farm visits);
Develop a system to monitor performance of AI technicians: verify reports on inseminations, calving records, non-return data and farmer’s satisfaction; This include a follow up on AI technicians employment and identifying on a timely manner reasons for drop-off from their employment as AI technicians;
Identify bottlenecks in the development of AI services and recommend measures for improvement

Project Coordinator

FAO Partnership and Liaison Office in Azerbaijan

-


Tasks and responsibilities:

Under the overall supervision of the Head of FAO Partnership and Liaison Office in Azerbaijan, the direct supervision of LTO of the project and in close cooperation with project counterparts, the incumbent will perform the following activities:

• Overall project coordination and management and administration including finance and donor representation
• Identify and select partner Small Farmer Associations (SFAs)
• Use existing relationships in Azerbaijan to build support for the action and keeps contact with relevant stakeholders
• Facilitate meetings, visits, interviews and working sessions for consultants with relevant resource
• Organise and provide support to consultants and counterparts in carrying out the planned project activities, including during field visits
• Conduct information collection activities, including baseline studies, organisational review, value chain and market analysis for agro-food products, existing formal informal extension services in the region and tourism potential of the region
• Support design and implementation of awareness campaign about the project activates within the target communities as well as targeted to the wider public
• Perform monitoring and evaluation in close collaboration with the monitoring and evaluation expert to document change throughout action, documenting results, impact and lessons learned
• Manage all procurement and delivery activities
• Organise and coordinate information-sharing with other EU-funded as well as non-EU donor funded actions
• Support the organization of national and regional workshops as well as training workshops and community workshops/meetings
• Ensure that project activities are adequately integrated into EU and FAO programmes as well as Goa agenda
• Supports internal and external communication

Zootexniki xidmət üzrə bölmə rəhbəri

“Yalama Aqropark” MMC

Baytarlıq

Əmək funksiyaları:
• Yemlərin hazırlanması, tövləyə daşınması, yem payına uyğun bölünməsi, mal - qaranın təkrar istehsalı cins məhsuldarlıq keyfiyyətini, damazlıq məqsədilə cavan malların seçilib ayrıca yetişdirilməsini təmin edir.
• Sürülərin tərkibini yaxşılaşdırmaq, təbii cütləşmə Yaşına çatmış cavan heyvanların və anaların süni və təbii mayalanmasını təmin edir.
• Törədicilərin seçilməsini, doğum mayalanmanın uçotunu təşkil edir, qüvvəli, qaba və şirəli yemlərin keyfiyyətli saxlanmasını təmin edir.
• Təbii biçənək və otların yaxşılaşdırılması işlərini aqronomla birlikdə təşkil edir.
• Mal-qaranın yem normaları və tərtib edilmiş yem payı əsasında düzgün yemlənməsinə və saxlanmasına nail olur, Az miqdarda material, yem və əmək sərfi ilə daha çox məhsul edilməsi tədbirlərini görür.
• Bütün növ mal-qaranın qorunması və salamat saxlanmasına, yeni doğulan körpə və cavan heyvanlar üçün tərtib edilmiş pasport əsasında istiqamətli böyüməsini təşkil edir və qarşıya qoyulmuş məqsədə nail olur.
• İşçilər tərəfindən daxili iş normalarına və qaydalarına düzgün əməl edilməsinə nəzarət edir.
• Şirkətin etibarının qorunmasını, kommersiya sirrinin saxlanmasını təmin etdir;

Aqronom

"Azərsun Holding"

Aqronomluq

- Əkiləcək bitkilərin veqetasiya inkişafi dövründə suvarma diaqramını müəyyən etmək və diaqrama uygun həyata keçirmək;
- Ərazidə olan alaq otlarına, xəstəlik və zərər vericilərə qarşı kimyavi mübarizə aparmaq
- Bitkilərin normativə uygun seyrəldilməsini təşkil etmək;
- Veqetasiya suvarmaların vaxt və normasını təyin etmək;
- Müşahidə olunacaq zərər vericiləri və xəstəlikləri təyin etmək;
- Kimyavi mübarizələrin aparılma vaxtı və istifadə olunan işçi məhlulun miqdarını təyin etmək;
- Ərazilərdə şum, reyper, mala, səpin, kultivasiya və suvarmaların aparılmasını təşkil etmək;
- Bitkilərin əkinində Aqro texniki tədbirlərin keyfiyətli aparımasını təmin etmək;
- Məhsul toplanmasında verilən normaya uygun məhsul göndərilməsini təmin etmək.

Baytar

"Atena MMC"

Baytarlıq

• İribuynuzlu heyvanları müayinə və müalicə etmək;
• Heyvanlardakı xəstəliklərin və zədələnmələrin diaqnozunu qoymaq və müalicə üsullarını müəyyənləşdirmək;
• İribuynuzlu heyvanların terapevtik və cərrahiyə müalicəsini müəyyənləşdirmək
• Doğuşa müdaxilə və doğuş sonrası müalicə işini aparmaq;
• Heyvanlarda boğazlığın müayinəsini aparır və boğaz heyvanlar üzrə müvafiq qeydlər aparmaq;
• Süni mayalanma və təbii cütləşmə qaydalarına nəzarət etmək və çoxalma proqramının həyata keçirilməsini təşkil etmək;
• Tələf olunan heyvan cəmdəklərinin müayinəsini aparmaq, analiz üçün lazımi material götürmək və məhv edilməsinə nəzarət etmək
• Təsərrüfat üçün lazım olunan baytarlıq preparatları, dərmanları və avadanlıqların sifarişlərini tərtib edilməsində iştirak etmək;
• Baytarlıq dərmanlarının saxlanılmasını, düzgün istifadəsini təlimatlara uyğun olaraq təşkil etmək;
• Baytarlıq işlərinin uçot və hesabatını aparır və bölmə rəhbərinə hesabat vermək.

Aqronom

"Green Factory" MMC

Aqronomluq

İş barədə məlumat:
- "Green Factory" MMC şirkəti 2015-ci ildə Şəki rayonunun Orta Zəyzid kəndində müasir texnologiyalı meyvə bağı bağı salmışdır
- Burada Avropadan ixrac olunmuş ərik, şaftalı, nektarn, armud və digər meyvələr yetişidirilərək yerli və xarici bazarlarda uğurla satılır
- Şirkət özünün Şəkidə yerləşən meyvə bağına Aqronom vakansiyasına təcrübəli işçi axtatrır
- Vəzifəyə seçilən şəxs Şəkidə işləyərək yaşayacaqdır
- Əmək haqqı: 1200 AZN
- İş qrafiki: 6 hgünlük iş həftəsidir